31 december 2005


Tim Taelman na valpartij en pech uit de wedstrijd !
Posted by Picasa

3 opmerkingen:

Anoniem zei

zeer mooi parcour, alleen jammer van het weer, slechte bandenkeuze en het gebrekkige zelfvertrouwen op deze gladde ondergrond.

Maar ja, er toch zonder kleerscheuren vanaf gekomen en weer een ervaring rijker.

Proficiat aan de kersverse kampioen.

Tot zaterdag in sijsele, op een hopelijk betere ondergrond (ik hoop op modder!!!)

groeten en gelukkig nieuwjaar,

en dat we nog allemaal veel plezier kunnen beleven aan de cross, mede dankzij de sublieme organisatie en sfeer!!!!


mvg

tim taelman

Georges Schepens zei

Ja, 1 dag later en een hemelsbreed verschil! Ik denk , dat , moest het een bondswedstrijd geweest zijn, er over heel de omloop zou gestrooid geweest zijn ! Kan bij ons natuurlijk niet, maar het weer was wel heel verschillend ! De gelegenheid om in de sneeuw te crossen krijgt men in ons landje maar zelden !
Akkoord met de ervaring , na een keer of drie-vier went dat ook wel , en is geen reden om de fiets aan de haak te hangen !
Succes in het nieuwe jaar !
Tot zaterdag , bij leven en welzijn !


groeten !

Anoniem zei

Ah ja,

ik ben gelukkig niet snel te ontmoedigen! Was denk ik een slechte samenloop van omstandigheden. En al niet echt vertrouwen in de ondergrond en dan nog vallen gevolgd door pech, doet niet echt veel goed aan de verdere motivatie op dit parcour. Ik zal waarschijnlijk niet voor sneeuw gemaakt zijn zeker. Maar ja, is wel goed dat ik zo in een jaar veel verschillende parcours kan leren kennen en ervaring opdoen, want dit is voor mij het doel van dit jaar. Al is een goed klassement natuurlijk niet uit den boze.

Ik heb er veel plezier in en dat is denk ik het belangrijkste, zeker op dit niveau.

groeten

tim